فضیلت نیمه شعبان

نیمه شعبان در اذهان شیعیان و محبان اهل بیت (ع) به عنوان روز میلاد نجات بخش موعود معنا و مفهوم می یابد.روز میلاد بزرگ مردی که انسانیت، ظهور او را به انتظار نشسته و عدالت برای پای بوس قدمش لحظه شماری می کند.

با توجه به فضیلت های فراوانی که در روایات به شب نیمه شعبان داده شده و حتی آن را هم پایه شب قدر شمرده اند، روایت هایی را که در بیان مقام و منزلت این شب روحانی وارد شده اند بررسی می کنیم.

از پیامبر گرامی اسلام(ص) در این زمینه روایت های بسیاری نقل شده که یکی از آنها به این شرح است:

ادامه نوشته


قرائت دعای فرج، راس ساعت 11 شب نیمه شعبان

قرائت دعای فرج، راس ساعت 11 شب نیمه شعبان


در آموزه های دینی ما آمده که دعای جمعی به استجابت نزدیکتر است. بیاییم در شب نیمه شعبان، راس ساعت 11 دستان خالی خود را به بارگاه الهی بلند کرده و برای فرج یگانه منجی عالم بشریت، یوسف فاطمه(علیهماالسلام) دعا کنیم. باشد که این دعا به درگاه احدیت مقبول افتد و چشم عالم هستی به رخ زیبا و دلربای امام عصر(عج) روشن شود و توفیق خدمت در سپاه مهدی(علیه السلام) به تک تک ما داده شود.

بخوان دعای فرج را، دعا اثر دارد

دعا کبوتر عشق است و بال و پر دارد

بخوان دعای فرج را و عافیت بطلب

که روزگار بسی فتنه زیر سر دارد

بخوان دعای فرج را و ناامید مباش

بهشت پاک اجابت هزار در دارد

بخوان دعای فرج را که صبح نزدیک است

خدای را، شب یلدای غم سحر دارد

بخوان دعای فرج را به شوق روز وصال

مسافر دل ما، نیت سفر دارد

هیئت بنت الهدی

 



اينجا دانشگاه آزاد اسلامي است! + تصاویر

اينجا دانشگاه است، دانشگاه آزاد اسلامي؛ همان دانشگاه اسلامي كه هدف مسئولان است و همواره براي رسيدن به آن تاكيد مي كنند؛ اينجا دانشگاه آزاد اسلامي است.

(به ادامه مطلب مراجعه کنید)

ادامه نوشته

برخي تعابير شخصيت‌ها جهاني در مورد حجاب

ويل دورانت، تاريخ‌نگار:
زنان دريافته‌اند كه دست و دلبازي مايه تحقير آنهاست؛...زنان بي‌شرم و حياء جز در موارد زودگذر براي مردان جذاب نيستند.

تولستوي، فيلسوف روسي:
سبب ازدياد طلاق در اروپا كه افكار عمومي را مشوش كرده است، نبود حجاب است كه مردان بواسطه معاشرت با زنان نسبت به همسر خود بي‌ميل مي‌شوند.

چارلي چاپلين، كارگردان سينما، در نامه‌اي به دخترش:
دخترم، هيچكس و هيچ چيز را در جهان نمي‌توان يافت كه شايسته باشد كه دختري حتي ناخن پاي خود را به خاطر آن عريان كند؛ ... برهنگي بيماري عصر ماست.

ويليام جيمز، روان‌شناس:
مردان جوانِ متعادل به دنبال چشمانِ پر از حياء در دختران مي‌گردند چرا كه حس مي‌كنند اين خودداريِ ظريفانه از يك لطافت عالي خبر مي‌دهد.

ويكتور هوگو، نويسنده:

مي‌گويند بردگي در اروپا از بين رفته است اما بردگي همچنان ادامه دارد و به‌صورت فحشاء بر زنان تحميل مي‌شود.


با ما همراه باشید،این بحث ادامه دارد.

امروز صبح از خونه که در اومدم تصمیم گرفتم از چند نفر بپرسم که آیا مناسبت امروز رو میدونن یا نه.جامعه آماریم رو هم دو دسته کردم.گروه با حجاب و گروه ...حجاب.کل گروه شدن 50 نفر.از گروه اول 10 نفر،و از گروه دوم 8 نفر میدونستن که البته با کنایه گفتن امروز میگن شدیدا" بگیر،بگیره.

چیزی که واسم خیلی جالب بود این که ما قشر مذهبی میگیم فضای فرهنگی پایتخت آنقدر آلوده شده که نمیشه نفس کشید.غلظت آلاینده ها آنقدر بالاست که ترجیحا" از خونه بیرون نمیایم.امروز مال ماست،روز عفاف و حجاب.کاش یه کاری یا یه حرکتی میکردیم.

بچه ها شهر در قرق بد حجاب هاست....باید کاری کرد

فاجعه گوهر شاد

قیام گوهر شاد یک سال پس از بازگشت رضاخان از سفر به ترکیه و مشاهدات وی در مورد بی‌بند و باری و بی‌حجابی زنان ترکیه به وقوع پیوست.

رضاخان در پیگری این سیاست دستور داده بود تا حجاب از سرزنان مسلمان برگیرند، مردان کلاه غربی به سر کنند، روحانیون لباس روحانیت را از تن بیرون کنند و ...

در پاسخ به این اقدامات علما و روحانیون مشهد طی جلساتی پنهانی تصمیم گرفتند با این حرکت رضاخان مقابله کنند و او را از این کار بازدارند. در یکی از این جلسات پیشنهاد شد که آیت الله حاج‌آقا حسین قمی به تهران برود و در مرحله اول با رضاخان مذاکره نماید تا شاید بتواند او را از اجرای تصمیماتش بازدارد. وقتی آیت‌الله قمی به تهران آمد بلافاصله از سوی حکومت دستگیر و ممنوع‌الملاقات شد. سایر روحانیون نیز در مساجد و مجالس، به آگاه کردن مردم پرداختند. مسجد گوهر شاد ازجمله مکانهای تجمع مردم و روشنگری رهبران روحانی بود. اجتماعات مردم در این مسجد هر روز بیشتر می‌شد و شهر حالت عادی خود را از دست می‌داد و سخنرانان نیز به ایراد بیانات آتشین می‌پرداختند.

(به ادامه مطلب مراجعه کنید)


ادامه نوشته

صلوات شعبانیه


صلوات شعبانیه یادگاری از امام زین العابدین علیه السلام که هر روز هنگام ظهر سفارش شده است.
اَللّهُمَّ صَلِّ عَلى‏ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ

شَجَرَةِ النُّبُوَّةِ، وَمَوْضِعِ الرِّسالَةِ، وَمُخْتَلَفِ الْمَلائِکَةِ ‏وَمَعْدِنِ الْعِلْمِ، وَاَهْلِ بَیْتِ الْوَحْىِ

اَللّهُمَّ صَلِّ عَلى‏ مُحَمَّدٍ و آل‏مُحَمَّدٍ ؛ الْفُلْکِ الْجارِیَةِ، فِى اللُّجَجِ الْغامِرَةِ ، یَأْمَنُ مَنْ رَکِبَها، وَیَغْرَقُ‏ مَنْ تَرَکَهَا ،

الْمُتَقَدِّمُ لَهُمْ مارِقٌ، وَالْمُتَاَخِّرُ عَنْهُمْ زاهِقٌ وَاللّازِمُ لَهُمْ‏‏لاحِقٌ،

اَللّهُمَّ صَلِّ عَلى‏ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ، الْکَهْفِ الْحَصینِ ‏ وَغِیاثِ‏به الْمُضْطَرِّ الْمُسْتَکینِ، وَمَلْجَأِ الْهارِبینَ، وَعِصْمَةِ الْمُعْتَصِمینَ،

اَللّهُمَ صَلِّ عَلى‏ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ، صَلوةً کَثیرَةً تَکُونُ لَهُمْ رِضاً، وَلِحَقِ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ اَدآءً وَقَضآءً، بِحَوْلٍ مِنْکَ وَقُوَّةٍ یا رَبَّ الْعالَمینَ

‏اَللّهُمَّ صَلِّ عَلى‏ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ، الطَّیِّبینَ الْأَبْرارِ الْأَخْیارِ،‏ الَّذینَ‏ اَوْجَبْتَ حُقُوقَهُمْ، وَفَرَضْتَ طاعَتَهُمْ وَوِلایَتَهُمْ،

اَللّهُمَّ صَلِّ عَلى مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَاعْمُرْ قَلْبى‏بِطاعَتِکَ، وَلا تُخْزِنى‏ بِمَعْصِیَتِکَ ‏وَارْزُقْنى‏ مُواساةَ مَنْ قَتَّرْتَ عَلَیْهِ مِنْ رِزْقِکَ بِما وَسَّعْتَ عَلَىَّ مِنْ فَضْلِکَ، وَ نَشَرْتَ عَلَىَّ مِنْ عَدْلِکَ، وَاَحْیَیْتَنى‏ تَحْتَ ظِلِّکَ،

وَهذا شَهْرُ نَبِیِّکَ‏ سَیِّدِ رُسُلِکَ، شَعْبانُ الَّذى‏ حَفَفْتَهُ مِنْکَ بِالرَّحْمَةِ وَالرِّضْوانِ، ‏الَّذى‏ کانَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَیْهِ وَالِه‏ وَسَلَّمَ، یَدْاَبُ فى‏ صِیامِهِ‏ وَقِیامِهِ، فى‏ لَیالیهِ وَاَیَّامِهِ، بُخُوعاً لَکَ فى‏ اِکْرامِهِ وَاِعْظامِهِ، اِلى‏ مَحَلِ حِمامِهِ، اَللّهُمَّ فَاَعِنَّا عَلَى الْأِسْتِنانِ بِسُنَّتِهِ فيهِ، وَنَيْلِ الشَّفاعَةِ لَدَيْهِ، اَللّهُمَّ وَاجْعَلْهُ لى شَفيعاً مُشَفَّعاً وَطَريقاً اِلَيْكَ مَهيَعاً، وَاجْعَلْنى لَهُ مُتَّبِعاً، حَتّى اَلْقاكَ يَوْمَ الْقِيمَةِ عَنّى راضِياً، وَ عَنْ ذُنُوبى غاضِياً، قَدْ اَوْجَبْتَ لى مِنْكَ الرَّحْمَةَ وَالرِّضْوانَ، وَاَنْزَلْتَنى دارَ الْقَرارِ وَمَحَلَّ الْأَخْيار.


خدایا درود فرست بر محمد و آل محمد؛ درخت نبوت و جایگاه رسالت و محل رفت و آمد فرشتگان ‏و معدن دانش و خاندان وحى خدایا درود فرست بر محمد و آل محمد؛ کشتى جارى در اقیانوسهاى بیکران ایمن شود هر که سوار آن کشى گردد و غرق شود کسى که آن را واگذارد،هر که بر ایشان تقدم جوید از دین بیرون رفته و کسى که از ایشان عقب ماند به نابودى گراید؛ولى ملازم ایشان حق خواهد رسید خدایا درود فرست بر محمد و آل محمد آن پناه‏گاه محکم ‏ و فریادرس بیچاره درمانده و پناه گریختگان و دستاویز محکم براى وسیله‏جویان.
‏ خدایا درود فرست بر محمد و آل محمد درود بسیارى که موجب خوشنودى ایشان گردد؛ حق محمد و آل محمد اداء گشته و انجام وظیفه ما شده و باشد به جنبش و نیروى تو ای پروردگار عالمیان.
‏و روزى من گردان که کمک مالى دهم بر کسى‏که روزیت را بر او تنگ کردى بوسیله آنچه بر من فراخ گرداندى از فضل خویش خدایا درود فرست بر محمد و آل محمد آن پاکان نیکوکار اى پروردگار جهانیان برگزیده؛ ‏ آن کسانى‏که حقوقشان را واجب کردى و اطاعت و دوستیشان را فرض نمودى خدایا درود فرست بر محمد و آل محمد و آباد کن دل مرا به اطاعت خود و به وسیله نافرمانیت رسوایم مکن و گستردى بر من از عدل خویش و مرا در زیر سایه‏ات زنده داشتى و این ماه پیمبرت و آقاى رسولانت

ماه شعبان است که اطراف آن را به رحمت و خوشنودى خود پوشاندى آن ماهى که رسول خدا صلى اللَّه علیه و آله و سلم کوشش بسیار داشت در روزه‏ و شب زنده ‏داریش 


                                     هیئت بنت الهدی

معجزات امام حسین(ع)

شیخ صدوق در امالی از عبدالله بن منصور که برادر رضایی فرزندان زید بن علی بود از حضرت صادق(ع) در داستان شهادت حسین(ع) روایت می کند هنگامی که ان جناب به عراق می رفت مردی از او پرسید: پرا از مدینه بیرون شدی؟ امام فرمود:« وای بر تو بنی امیه احترامم را هتک کردند صبر کردم، خواستند مالم را ببرند صبر کردم، خواستند خونم را بریزند صبر نکردم و به خدا مرا می کشند و خداوند ذلتی عمومی و شمشیری بران بر انان می گمارد و کسی را بر انان مسلط می کند که ذلیلشان کند.» و ادامه می دهد که ان حضرت سپس در کربلا فرود امد و فرمود:«به خدا این رئز غصه و گرفتاری است و این جایی است که در ان خون های ما ریخته و خیمه های ما غارت شود.» انگاه به اصحاب خود فرمود:«برخیزید از این اب بنوشید که اخرین توشه شماست و وضو بگیرید و غسل کنید و جامه های خود را بشویید تا کفن شما باشد.» سپس خندق کوچکی در اطراف لشکر حفر کرد و در ان اتش افروخت که دشمن از یک طرف حمله کند یکی از لشکریان عمر سعد امد چون اتش را دید صدا زد: ای حسین شما را بشارت باد به اتش که به ان شتافتید حسین(ع) گفت:« خدایا عذاب اتش را در دنیا بر او بچشان » پس اسبش رم کرد و ان مرد در اتش افتاد و سوخت.

 

از عمربن فرج نقل می شود که متوکل مرا فرستاد که قبر حسین(ع) را خراب کنم انجا رفتم و دستور دادم که گاو بر قبرها ببندند چون گاوها به قبر حسین(ع) رسیدند پیش نرفتند عصایی برداشته به انها زدم تا شکست و به خدا از قبر تجاوز نکردند.

 

از ابراهیم بن دیزج نقل می شود که متوکل مرا برای تغییر قبر حسین(ع) به کربلا فرستاد و حدیثی نقل می کند که در ان می گوید فقط با غلامان خصوصی خود رفتم و قبر را شکافتم حصیر تازه ای دیدم که بدن مقدس حسین(ع) بر ان بود و بوی مشک از ان بدن شنیدم و حصیر را به حال خود گذاشتم و بدن روی ان بود دستور دادم خاک بر ان ریختند و اب بر قبر بستم وامر کردم گاو بران برانند و انجا را شخم کنند ولی گاو پیش نرفت و چون به انجا می رسید بر می گشت.

  

- از انجا که کرامات و فضایل این امام بزرگوار بسیار زیاد است ازاین رو خلاصه کردن مطالب  و کوتاه کردن سخن کاری است بش دشوار، لذا در صورت مشاهده ی هر گونه کاستی در این مطالب خواهشمندم این گرد اورنده را عفو کنید. -   

 

      السلام علی الحسین

و علی علی بن الحسین

و علی اولاد الحسین

و علی اصحاب الحسین

تنظیم:سرکار خانم نیر آبادی

 

 شادی قلب نازنین آقا امام حسین (ع) صلوات




هیئت بنت الهدی

سقای آب و ادب

رمان «سقاي آب و ادب»، روايتي است از زندگي حضرت عباس(ع) كه در ميان ديگر آثار شجاعي به لحاظ فرم و محتوا اثري متفاوت به شمار مي‌آيد.

ضمن تبریک اعیاد شعبانیه مطالعه کتاب فوق را به دوستداران اهل بیت توصیه میکنیم

بخشهایی از کتاب:

(لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید)

ادامه نوشته

بوی عطر دلکش یاس آمده

                         شیعیان میلاد عباس آمده




: مناظره عقل و عشق

 

آماده باشید كه وقت رفتن است

  عقل می گوید بمان و عشق می گوید برو... واین هر دو، ‌عقل وعشق را، خداوند آفریده است تا وجود انسان در حیرت میان عقل و عشق معنا شود. در روز هشتم ذی الحجه، یوم الترویه، امام حسین آگاه شد كه عمرو بن سعید بن عاص با سپاهی انبوه به مكه وارد شده است تا او را مخفیانه دستگیر كنند و به شام برند و اگرنه ... حرمت حرم امن را با خون او بشكنند. آنان كه رو به سوی قبله خویش نماز می گزارند معنای حرمت حرم امن راچه می دانند؟ كعبه آنان كه درمكه نیست تا حرمت حرم مكه را پاس دارند؛ كعبه آنان قصر سبزی است در دمشق كه چشم را خیره می كند. آنجا بهشتی است كه در زمین ساخته اند تا آنان را از بهشت آسمانی كفایت كند... واز آنجا شیطان بر قلمرو گناه حكم می راند، بر گمگشتگان برهوتِ وهم ، بر خیال پرستانی كه در جوار بهشت لایتناهای رضوان حق، ‌سر به آخور غرایز حیوانی و دل به مرغزارهای سبزنمای حیات دنیا خوش داشته اند ، حال آنكه این همه ، سرابی است كه از انعكاس نور در كویر مرده دل های قاسیه پیدا آمده است . كعبه قبله احرار است . رستگان از بندگی غیر؛ اما اینان بت خویشتن را می پرستند (به ادامه مطلب مراجعه کنید)

ادامه نوشته

چشم من و امر ولی

دانلود مداحی فوق العاده زیبا درباره مقام معظم رهبری با صدای میثم مطیعی «ای حسرت جان و تنم؛ تنها دلیل بودنم؛ آه ای شهادت العجل/ چشم من و امر ولی؛ جان من و سید علی» (3:59)

http://snd.tebyan.net/1390/02/jane-mano-seyed-ali.mp3_ 6434.mp3               

                                

                                                    هیئت بنت الهدی                                                                                             

بعثت در کلام امیر مؤمنان علی، علیه‏السلام

 در کلام امیرالمؤمنان هیچ وصفی بدون تفکر و هیچ ستایشی بی اساس نمی توان یافت. در سخن ایشان هر چه هست راستی بر خواسته از آگاهی و دانش است و کجا می توان دو جان را چون پیامبر و علی (علیهماالسلام) به یکدیگر نزدیک یافت، نزدیک نه ! آشنا و هم خانه و هم اصل و یک ریشه یافت. چه جان علی جدای از جان پیامبر نیست. علی در دامان پیامبر رشد کرده و بالیده و پیامبر بر سینه علی و در آغوش  آن یارترین یار جان به جان آفرین تسلیم کرده است.
آنچه را که درباره پیامبراکرم(ص) در کلام امیرالمومنین علی(ع) یافته ایم در بخش های زیر قابل دسته بندی است؛


ادامه نوشته

ضوابط پوشش در برخی از دانشگاه های جهان

در ادامه بحث حجاب ظوابط پوششی در برخی از دانشگاه های جهان را در نظر گرفتیم.خواندن این مطالب برای خود ما باعث تاسف بود.قابل توجه وزیر محترم علوم و روءسای دانشگاه های ایران...

دانشگاه ايالتي فلوريدا: براي دانشجويان فاقد پوشش مناسب نمره "صفر " لحاظ مي‌شود

دانشگاه ايالتي فلوريدا آمريكا ضوابط و مقررات خاصي را براي پوشش دانشجويان پسر و دختر در نظر گرفته و دانشجويان نسبت به رعايت اين ضوابط ملزم هستند.(به ادامه مطلب مراجعه کنید)


ادامه نوشته

الگوهای رفتاری حضرت علی (ع)

عاقبت ترک بسم الله

عبدالله بن یحیی وارد مجلس امیرالمؤمنان علی(ع) شد و در برابر او تختی بود، حضرت دستور داد که روی آن بنشیند، ناگهان تخت واژگون شد و او به زمین افتاد و سرش شکست و خون جاری شد.

امیرالمؤمنان علی(ع) دستور داد آب آوردند و خون را شستند، سپس فرمود: نزدیک بیا دست مبارک را بر آن گذاشت نخست احساس درد شدیدی کرد، و بعد شفا یافت! سپس فرمود: «شکر خدایی را که گناهان شیعیان ما را در دنیا با حوادث ناگواری که بر آنها پیش می آید می شوید و پاک می کند»!

«عبدالله» عرض کرد: ای امیرمؤمنان! مرا آگاه کردید، اگر بفرمایید من چه گناهی مرتکب شده ام که این حادثه ناگوار برایم پیش آمد تا دیگر تکرار نکنم خوش وقت می شوم.

فرمود: هنگامی که نشستی «بسم الله الرحمن الرحیم» نگفتی؛ مگر نمی دانی رسول خدا(ص) از ذات پاک پروردگار برای من چنین نقل فرمود: «هر کار با اهمیتی بسم الله در آن گفته نشود، نافرجام و بی عاقبت است.»

عبدالله گفت: فدایت شوم من بعد از این هرگز آن را ترک نمی کنم.

امام فرمود:«در این صورت بهره مند و سعادتمند خواهی شد.»

بحارالانوار،ج73،ص 305


تنظیم:سرکار خانم خادمی

غربت امام کاظم علیه السلام

سندى بن شاهك، به دستور هارون الرّشید، سمّى را در غذاى آن حضرت ریخت و امام از آن غذا خورد و اثر آن در بدن مباركش كارگر افتاد و بیش از سه روز مهلتش نداد.

وقتى امام به شهادت رسید، سندى گروهى از فقها و بزرگان بغداد را بر سر جنازه‌اش آورد و به ایشان گفت: به او نگاه كنید، آیا در وى اثرى از ضربه شمشیر یا اصابت نیزه می‌بینید؟ گفتند: ما از این آثار چیزى نمی‌بینیم و از آنها خواست كه بر مرگ طبیعى او شهادت دهند و آنها نیز شهادت دادند! آن گاه جسد شریف آن حضرت را بیرون آورده و آن را بر جسر (پل) بغداد نهادند و دستور داد كه ندا دهند: این موسى بن جعفر است كه مرده است، نگاه كنید. عابران به او نگاه می‌كردند و اثرى از چیزى كه نشان دهنده كشتن او باشد، نمی‌دیدند.

یعقوبى در تاریخش می‌گوید: پس از آن كه امام كاظم علیه السلام مدت درازى را در زندان‌هاى تاریك هارون‌الرّشید گذراند، به ایشان گفته شد: چطور است كه به فلان كس نامه‌اى بنویسى تا درباره تو با رشید صحبت كند؟ امام فرمود: پدرم به نقل از پدرانش برایم حدیثی بیان نموده است: «خداوند به داود علیه‌السلام سفارش كرده كه هر گاه بنده‌اى، به یكى از بندگان من امید بست، همه درهاى آسمان به رویش بسته می‌شود و زمین زیر پایش خالى می‌گردد.» در مدت زندان آن حضرت، اقوال مختلفی وجود دارد.

آن حضرت، چهار سال یا هفت سال یا ده سال یا به قولی چهارده سال در زندان به سر برده است.

منبع:

کتاب شیخ حسین انصاریان

 تنظیم:سرکار خانم امینی

موسسه قرآنی بنت الهدی با همکاری کانون فرهنگی بنت الهدی برگزار میکند:

 کارگاه مهارتهای خویشتن داری

ویژه گروه سنی 18 الی 30 سال.(خواهران)

با حضور دکتر محمود گلزاری مشاور و روانشناس خانواده

زمان  : 1390/4/8

ساعت : 10 صبح

مکان:کرج ،فردیس. سه راه حافظیه.روبروی سازمان آب

گفتم حجاب،گفتی...

گفتی کشورهای دیگر را ببین، مشکلی به نام بی حجابی در آن جا وجود ندارد، آن جا مساله حل شده است.
گفتم شما هرز رفتن استعداد انسان را می گویی را حل شدن مساله؟
دیدم که جوان امرور به جای کشف استعدادهایش و استفاده از آن ها در جهت رشد، وقت خود را صرف چیزهایی می کند که از او پست ترند و چیزی جز خسر برایش ندارند.


گفتی حجاب، بیش تر موجب تحریک و کنجکاوی مرد می شود.
گفتم تحریک آن جایی است که تو هم کسی را از چیزی منع کنی و هم موجبات تحریک او را فراهم کنی.
دیدم که اگر کسی را تحریک نکنی، بعید است تحریک شود.
گفتی اگر همه حجاب نداشته باشند، عادی می شود.
گفتم این عادی شدن به محدوده ی خانواده هم سرایت می کند و اسلام نمی خواهد زن برای مرد، موجودی عادی باشد.
دیدم مردان شهری را که ساعات بسیاری را به کانال های ماهواره می سپارند و ساعات بسیاری را هم به همان کسانی که موجبات تحریکشان را فراهم می کنند، اما باز وقتی مانکن دیگری از کنارشان رد می شود، برایشان عادی نشده است و باز تا آن جا که می توانند، حداقل با چشم دنبالش می کنند.

گفتی روابط آزاد بین دختر و پسر، موجب تلطیف فضای جامعه می شود و بر طرف شدن نیاز عاطفی آن ها، جلوی فوران نیاز جنسی آن ها را می گیرد.
می گویم تلطیف فضا را در کشورهای دیگر می بینیم که کار فقط به برطرف شدن نیاز عاطفی ختم نشده است.
شنیده ام که اندیشمندان منصف جهان، طرفدار جداسازی مدارس هستند.

گفتی شما می خواهید آزادی را از زن، با مدفون کردن او در  پارچه ای سیاه بگیرید.
گفتم می خواهیم کسی سنگ راه کسی نباشد. می خواهیم زن را به عنوان یک موجود ارزشمند نگاه کنید نه یک کالای تجاری.

دیدم که زن با حجاب، آزادتر از زن بی حجاب است.

گفتی از امکانات کفار نجس استفاده می کنید، لعنت می فرستید؟
می گویم مطمئن باش که اگر امتیازی و امکانی می دهند، بیش تر از این که سود باشد، ضرر است.
دیدم هر جا امکانی وارد کشوری شد، بدون فرهنگ سازی در مورد آن امکان، تبدیل به تهدید شد به جای فرصت

گفتم شما اسلام و دستوراتش را پذیرفته ای

گفتی بعضی دستورا ت اسلام باید تغییر کند!

دیدم که ریشه در جای دیگری است!


       منبع:حجاب نیوز